In de jaarlijkse PREM-meting van de zorg aan huis scoort Thebe Wijkverpleging namelijk over de gehele linie behoorlijk hoog: afgerond een 8,8. Dat is nog hoger dan vorig jaar. De PREM scores zijn een belangrijke graadmeter voor hoe cliënten onze zorg en ondersteuning ervaren. Inmiddels zijn onze scores vergeleken met zorgorganisaties in de rest van Nederland, in een zogenaamde “benchmark”. Hierin scoren we hoger dan het gemiddelde in Nederland. Dat is iets om heel trots op te zijn! Bekijk hieronder de volledige uitkomsten.
Wat is de PREM?
Iedere zorgorganisatie die valt onder de reikwijdte van het Kwaliteitskader Wijkverpleging heeft de verplichting om een cliënttevredenheidsmeting uit te voeren middels de PREM Wijkverpleging. De PREM (Patient Reported Experience Measurement) is een vragenlijst waarin de cliënt gevraagd wordt naar de ervaringen met het zorgproces. De relatie tussen zorgverlener en cliënt staat hierbij centraal. Binnen Thebe is de PREM geïntegreerd in het cliëntenportaal ‘Puur van Jou’ en in het zorgdossier ‘Puur’.