Cliëntenraad geeft advies
De cliëntenraad brengt gevraagd en ongevraagd advies uit aan de manager en raad van bestuur. In de Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen staat wanneer en over welke onderwerpen de zorginstelling de cliëntenraad om advies moet vragen.
Cliëntenraad is geen klachtencommissie
De cliëntenraad is geen klachtencommissie. Heeft u een klacht over de zorgverlening van Thebe? Dan geeft u dit zelf aan. Dit kan rechtstreeks aan de zorgverleners. Of u kunt contact opnemen met de verantwoordelijke manager. Ook kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling voor cliënten.
Contactgegevens
Hieronder vindt u de contactgegevens van de cliëntenraden bij Thebe. U kunt contact opnemen via de ambtelijk secretaris van de cliëntenraad. Wilt u zelf lid worden van één van de cliëntenraden? Dan kunt u ook bij de ambtelijk secretaris terecht.
Centrale Cliëntenraad Thebe
Ambtelijk secretaris: Monique Konings
E-mail: monique.konings@thebe.nl
Postadres: Liesboslaan 2, 4813 EC in Breda
Telefoon: 088- 1171000 (secretariaat)
Cliëntenraad Thebe wijkverpleging
Klik hier voor alle informatie, jaarverslagen en vergaderdata van de cliëntenraad wijkverpleging.
E-mailadres cliëntenraad wijkverpleging: Clientenraad.Wijkverpleging@thebe.nl