Stap voor stap
U leest hier wat u moet doen om personenalarmering aan te vragen
Veelgestelde vragen
Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen over personenalarmering. Heb je nog vragen of wil je meer informatie, neem dan gerust contact op met het Servicecentrum, 088-1177430.
U kunt hiervoor het daarvoor beschikbare formulier invullen.
Het is belangrijk dat u de alarmknop altijd bij u draagt. U draagt de alarmknop om uw pols of om uw hals. Bent u gevallen, voelt u zich niet lekker of heeft u een andere dringende hulpvraag? Met een druk op de noodknop krijgt u direct contact met onze zorgcentrale. Via de microfoon en de luidspreker kunnen wij met u praten. Krijgen wij geen contact? Dan komt er iemand naar uw woning. Deze zorgverlener streeft ernaar om er binnen driekwartier te zijn.
Met een vaste telefoonaansluiting maakt uw persoonlijk alarm contact met de zorgcentrale.
Drukte u op de noodknop omdat u hulp nodig heeft? Dan krijgt u contact met de zorgcentrale van Thebe. Koos u voor hulp van een contactpersoon? Dan belt de medewerker van de zorgcentrale een van de drie contactpersonen voor u. Een van uw contactpersonen komt dan naar uw woning. Krijgt de zorgcentrale uw contactpersonen niet te pakken? Dan schakelen we de hulpdiensten in. Koos u voor professionele hulp? Dan komt een professionele zorgverlener van Thebe Zorg Thuis naar uw woning.
Ja, u mag altijd ongevraagd testen.
Heeft u vragen met betrekking tot de personenalarmering? Dan neemt u contact op via 088 117 74 77. Buiten kantooruren kunt u contact opnemen via 0900-8122.
U kunt hiervoor het daarvoor beschikbare formulier invullen.
U kunt hiervoor het daarvoor beschikbare formulier invullen.
U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088 - 117 74 77 of het formulier invullen.
Het bereik is ongeveer 50 meter in de woning en rondom de woning.
De zender is spatwaterdicht. U kunt er mee douchen.
Wij incasseren achteraf.